bigfian

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Frågestund

Av sofia edvardsson - 17 februari 2013 17:14

Nuder frågestund igen fråga hur många frågor du vill!!!

 
 
Ingen bild

Emilia

17 februari 2013 19:32

1:Favorit film?
2:Favorit låt?
3:Varför heter din blogg just bigfian?
4:Favorit app på mobilen
5:Vad kommer ditt barn heta om det blir en tjej(om du får barn)
6:Vad kommer ditt barn heta om det blir en kille(om du får barn)

sofia edvardsson

17 februari 2013 19:52

Tack för frågorna kommer svara på dom när jag fåt in lite mer!

 
Anna

Anna

17 februari 2013 22:15

1.Favorit färg på strumpor?
2. vem hejar du på i Melodifestivalen?
3.Rihanna elr Lady gaga?

http://Annenka.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

fernando

19 februari 2013 16:41

Vad gillar du göra ?
Favorit lek?
Favorit mat ?

 
Ingen bild

Antonia

19 februari 2013 16:51

1. Favorit klädaffär
2.Volt/handvolt
3.tuggummi/chips
4.favorit frukt

 
Ingen bild

Cesar

20 april 2016 14:54

Jag gillar kebab

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia edvardsson - 25 februari 2013 07:19

Jo veckans bloggläsare är att den på min blogg som har vart snällast och vart aktiv och så får titeln som veckans bloggläsare och får en länk till sin blogg, så börja vara snälla nu, och jag kommer utge veckans bloggläsare på fredagar elr söndagar (l...

YT

Av sofia edvardsson - 23 februari 2013 11:38

Skulle bli så glad om det var mer som premunera på mig på you tube så här är länken till min kanal! ja det var det Tjadå!/   ...

Av sofia edvardsson - 15 februari 2013 20:15

  favorit spel, ja jag vet inte för det finns mobbilspel, datorspel, träspel, tvspel men på mobbilen är det nog papi och ipaden subwaysurfaers typ och datorspel minecraft fast jag ska önska mig sims i födelsedagspressent hihi det är kul, tvspel ve...

Av sofia edvardsson - 14 februari 2013 20:00


  favorit bok är rum 213   och kitty bökerna  spelcielt "kitty och cirkusmysteriet" dom tipsar jag om! ...

Av sofia edvardsson - 14 februari 2013 15:09

Min fritids ledare thalili är knäpp. Han kör fotboll med killarNa jag blir galen!!!! Ah men happy valentins day!!!...

språk

om mig!!!!


Jag är en snygg tjej, på 10 vårar, orientering finns i mig, JARFALLAOK

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klocka

Min YT-kanal

 

Mail:

 

Instagram:

 

Kik:

 

omröstningar

Vem tror ni vinner hela melo!
 David Lindgren
 YOHIO
 Eric Gadd
 Cookies N Beans
 Anton Ewald
 Felicia Olsson
 Joacim Cans
 Swedish House Wives
 Erik Segerstedt & Tone Damli
 Louise Hoffsten
 Rikard Wolff
 Sean Banan
 Eddie Razaz
 Elin Petersson
 Ravaillacz
 Amanda Fondell
 Martin Rolinski
 Caroline af Ugglas
 State of Drama
 någon anan!

Sök i bloggen

kategorier

Kika in hit

gästbok!

Muspekare

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards